Výměna zdarma
Nesedí vašemu dítěti velikost zakoupené boty přes eshop nebo na prodejně a rozhodli jste se zboží vyměnit?
Výměna zboží zakoupeného přes eshop
- zboží, které nevyhovuje, zabalíte do krabičky a ochranného obalu
- využijte odeslání prostřednictvím Zásilkovny nebo jakéhokoliv dopravce
- na našem eshopu si vyberte nové zboží a do poznámky napíšete, že se jedná o výměnu
- ve chvíli, kdy nám nevyhovující zboží bude doručeno na prodejnu, obratem zašleme nově vybraný model k vám
Výměna zboží zakoupeného na kamenné prodejně
- zjistím během 14dní od zakoupení, že zboží nevyhovuje
- zajedu na kamennou prodejnu
- doložím nákup účtenkou
- vybereme jiný model nebo jinou velikost
- pokud nevyberete jiný model, bude vám vystaven voucher v hodnotě nákupu
Při vracení zboží na prodejně i přes dopravce je nutné dbát na to, aby boty byly nepoužité, bez známek nošení a v originálním obalu.
Výměna zboží zakoupeného v časově omezené akci
V případě výměny zboží zakoupeného v časově omezené akční nabídce se nebere akční cena v potaz. Po skončení akce zákazníkovi zaniká nárok na slevu.